Välkommen till min nya blogg!

22 Januari 2013, 21:46
Efter timmar av bildredigering och försök till att förstå html-koden, är min design äntligen klar. 
Trodde att jag aldrig skulle komma igång med att blogga. Men nu sitter jag här och bloggar för första gången.
Men problemet nu är att jag inte vet vad jag ska börja skriva om :O 
Mina planer är att i bloggen kommer jag skriva om mitt liv som Sara, varför jag studerar till meteorolog, hur roligt och galet det är att leva tillsammans med en kakadua, vi får inte glömma pojkvännen också :P Skriva om hur det är att vara redhead, vad jag använder för produkter för att bevara min färg och mycket mer som har med styling, mode och makeup att göra. 
Vi får inte heller glömma mitt liv som obsessed nintendofreak, där jag kommer prata om vad för spel jag har "slösat" bort mycket av min tid på.
 
Men nu tänker jag avsluta detta inlägg med att säga god natt och innan jag går till sängs avslutas min dag med en kopp varm choklad.