Besök av brandkåren

14 September 2013, 21:01
Denna dag har sannerligen varit händelserik! 
 
Den började med att jag satt i sovan och spelade animal crossing, när jag blev avbruten av att det knackade på dörren, grannen frågade om vi hade glömt en platta på spisen påslagen. Det luktade bränt strykjärn i trappuppgången. Efter en stund kom brandkåren hit och kollade igenom lägenhetshuset och fick till och med lov att åka upp i skylift för att kolla om det fanns rök i någon lägenhet. Som tur var så verkade det inte som att det brann någonstans och efter en timmes letande bestämde de sig för att det inte var en brand. Snacka om att man blev orolig, vi var beredda att evakuera ut med gojan och värdesaker.
Efter att det lugnat sig åkte vi iväg och handlade för att göra hamburgare så här på en lördagskväll.
Nu hade jag tänkt fortsätta min lördag med att kolla på The Dark Knight Rises(kollade på the dark knight igår) med min pojkvän :D