My Christmas Gifts

06 Januari 2014, 21:27
Den här julen fick jag jättefina julklappar! 
Är chockad över att jag fick så många sockor! :O  Varje jul sen några år tillbaka har sockor alltid funnits på min önskelista, men jag har aldrig fått några :( Många kanske tycker att det är tråkigt att få ett par sockor i julklapp men jag är seriöst överlycklig!
 
Kan även tillägga att de svartvita knäsockorna har min älskade mamma stickat och de röda sockorna och den matchande halsduken har svärmor stickat :D
 
 Jag fick även garn och stickor av svärmor så jag kan lära mig att sticka ett par egna sockor 
 Mamma gav mig även ett jättefint halsband och två påslakanset med tartanmönster 
 Av pappa och hans sambo fick jag världens finaste handduk med papegojor på  
 Från mina syskon fick jag två linnen, ett par sockor och en hello kitty-äggklocka 
 Min bästa vän gav mig två par sockor och ett par skeletonleggings 
 Av min kära pojkvän fick jag ytterligare två par sockor och ett par supermysiga tofflor 
 
Jag är sjukt glad över alla mina julklappar! :D