Recension: Color Boost

23 September 2014, 19:08
 
Här kommer recensionen på hårinpackningen från Be Your Mood som jag testade i slutet av maj!
Be Your Mood Color Boost är alltså en pigmenterad hårinpackning som ska ge nytt liv till färgat hår.
 
Då jag använder Revlons färgbomb för rött hår så hade jag höga förväntningar på denna hårinpackning. Tror ni den levde upp till mina förväntningar? NEJ! Fy vad besviken jag blev!
De fungerar helt okej som hårinpackning och har ett väldigt bra pris (200 ml för 59kr) men de har alldeles för lite färgpigment.. Jag testade båda nyanserna Cherry och Copper men ingen av de lyckades ge någon färgboost till mitt röda hår... Håret såg bara urtvättat ut... Jag stod ut i två veckor sen återgick jag till att använda min gamla färgbomb igen. Med andra ord kommer Color Boost inte finnas i mitt badrumsskåp!