Försenad juluppdatering

05 Januari 2015, 15:24
INTERNET FUNGERAR! Alltså det är något med internet varenda gång vi åker upp till Dalarna, men den här gången har det krånglat extremt mycket så jag har inte kunnat komma in på bloggen förrän nu... Det har varit väldigt friterande (frusterande och irriterande samtidigt) och eftersom jag inte kunnat blogga så får jag i detta inlägg önska er både God Jul & Gott Nytt År! 

Eftersom det varit tyst på min blogg ett tag så är det väl passande med en liten kort update på vad som hänt under den tiden som Telia fick för sig att folk borde umgås med varandra på julen istället för att sitta vid datorn.
Julen spenderades både hos min mor och mina svärföräldrar här i Rättvik. Efter massor av fina julklappar (det kommer ett inlägg om det senare) och mys med vänner och bekanta så tog vi det lugnt några dagar innan det bar iväg till Uppsala för nyårsfirande/utflyttningsfest hemma hos några kära vänner. Efter tre timmars sömn i Uppsala tog vi tåget tillbaka till Rättvik för att några dagar senare träffa lite folk från den gamla högstadieklassen. Detta var min jul och om 2 dagar åker jag, Oskar och fåglarna hem till Uppsala igen och förhoppningsvis har vi ett fungerande internet framöver
 
Denna bild är tagen från slalombacken här i Rättvik